Wat bekend het symbool welke staat in een gemaakte foto.?

dit symbool staat in zelf gemaakte foto. wanneer ik hierop druk verschijnen we meer foto's

Picture for question
een jaar geleden
1.3K
SimonV
een jaar geleden
Waar staat die foto met symbool? Op een website, in een app?
TurfGraver
een jaar geleden
Het betekent dus blijkbaar, zie meer foto's.

Het beste antwoord

Dat is het symbool van burst-mode. Als je fotografeert in burst-mode, dan worden er heel snel achter elkaar meerdere foto's gemaakt. Meestal zolang je je vinger op de 'knop' houdt. Dat is handig bij mensen, dieren of objecten die snel bewegen, zodat je later in de reeks foto's kan kiezen welke het beste moment heeft vastgelegd.

Maar als je burst-mode gebruikt bij een onderwerp dat nauwelijks beweegt, heb je dus in feite allemaal dezelfde foto's. Door op het burst-symbool te tikken, krijg je het overzicht van alle foto's uit die burst te zien.

Om te voorkomen dat je in burst-mode foto's maakt, of om het later juist weer een keer aan te zetten, kun je het zelf in- en uit schakelen. Of je laat het altijd aan staan en dan moet je voor een enkele foto maar heel kort het knopje aantikken.
een jaar geleden