Is de witte Iphone 4 echt wit of hebben ze iets erop geplakt?

Ik hoorde dat de witte iphone 4 wat dikker is dan de zwarte. Dat zou kunnen betekenen dat er iets op is gemonteerd. Klopt dat? Heeft iemand em al ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Meer lagen coating om geen lichtvervuiling te krijgen zorgen er waarschijnlijk voor dat hij dikker is
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hij is gewoon wit. De coating maakt hem wat dikker anders heb je problemen met licht. Bijvoorbeeld als je foto maakt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alleen als je ene foto met flits maakt. Dat is ook de reden hoezo het zo lang duurde.
Ik werk in een Apple winkel, heb em al gezien. Hij is echt wit, de reden dat ie 3 mm dikker is komt omdat ze er meer lagen verf op hebben moeten doen om de iPhone echt goed wit te krijgen.