Kun je een onbekend mobiel nummer traceren?

Goedemorgen, regelmatig krijg ik whatsapp berichten van een onbekend mobiel nummer. Het profiel heeft geen foto of andere info. Kan ik erachter komen van wie dit nummer is? Of misschien de locatie waar degene zich bevond tijdens het appen?

2.3K
Ritsuka
een jaar geleden
Ik zou het gewoon blokkeren
redhouse
een jaar geleden
Zoek met Google naar het telefoonnummer, soms heeft dat resultaat.
SentWierda
een jaar geleden
Eenzelfde vraag is eerder gesteld (Kun je iemand traceren door zijn of haar telefoon?)
Met 11 antwoorden.
https://www.startpagina.nl/v/telecom/mobiele-telefonie/vraag/512310/traceren-telefoon/

Antwoorden (2)

Soms kan je een nummer vinden via 06-gids. Mensen staan er alleen in vermeld als ze zich zelf hiervoor aangemeld hebben. Soms kan je een nummer vinden via facebook.
Omgekeerd zoeken werkt natuurlijk niet bij 06gids.
Toegevoegd op 15 augustus 2022 08:51: bron, tekst
Verwijderde gebruiker
een jaar geleden
Nee en ja.
Nee: je kunt een onbekend mobiel nummer meestal niet zelf traceren.
Ja, met de hulp van de politie gaat het waarschijnlijk wel lukken Want de politie blijkt (vaak) in staat de plek waarvandaan een onbekend mobiel nummer is gebruikt, te kunnen traceren met een marge van 14 meter. De politie maakt van deze methode gebruik in strafzaken.
een jaar geleden