Wat zijn goede hardloop applicaties voor op de iPhone?

Ik wil gaan beginnen met hardlopen. Wat zijn goede applicaties op de iPhone die me hierbij kunnen helpen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar hoog op de ranglijst in de app store van itunes staat bijvoorbeeld Run Coach Pro of RunCalc
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet dat ze o.a. bij Dixons : Nike+iPod verkopen. Ik denk dat dit ook werkt op iPhone.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
trails, daarbij kan je via gps je afstand uploden naar een website die ze via de instellingen aanbieden. op je computer kan je vervolgens een kcal en joule berekening laten uitvoeren door die website. volgens mij rekent trials zelfs of je berg op of af loopt mee, maar dit laatste weet ik niet zeker. de website is

http://www.everytrail.com/ en de naam van de app is Trails.

Ook geschikt voor fietsen trouwens. Geen goede app om echt als navigatie te gebruiken. En anders gewoon zo'n nike+ sensor kopen bij de sportwinkel, apple winkel of nike+ store.

Groet,
Palli

Toegevoegd na 7 minuten:
de website heeft de widget voor het berekenen van kcal en joule er af gehaald. Ik heb net zelf een email gestuurd om te vragen of dit nog terug gaat komen en hoe. verder kan je natuurlijk altijd zelf even omrekenen.

volgens een website is 1 km hardlopen ongeveer je gewicht (mits tussen 65kg & 85kg) maal 1 kcal. dus weeg je 75 kg en ren je 1 km dan ben je ongeveer 75 kcal kwijt. verschil tussen seksen is er natuurlijk ook nog. 4,2 kjoule is trouwens 1 kcal.

Groet palli
Bronnen: