Is het ook mogelijk om via je telefoon een zoom meeting gesprek te voeren?

Is het ook mogelijk om via je eigen telefoon een zoom meeting hebben in microsoft teams?

1.2K
gvrox
2 jaar geleden
Een Zoom meeting in Teams ? Het is het 1 of het ander. Wat betreft Teams, dat is als app op je telefoon te installeren.
VraagAntwoord66
2 jaar geleden
Eens met gvrox. Teams is een app en Zoom is een app. Het zijn concurrenten van elkaar. Je kan dus niet de ene meeting via de andere app kijken.
Zo kan je bijvoorbeeld ook niet een "tweet" (Twitter) sturen via facebook
SimonV
2 jaar geleden
Volgens mij kan het dus wel, zie antwoord.

Antwoorden (1)

Ja. Zoom heeft zijn eigen ingebouwde connector voor Microsoft Teams.
Zoom integratie voor Microsoft Teams vind je in de app store:
https://marketplace.zoom.us/apps/BI00RjkzRFaozN9J5-qQ6w
Log in op uw Microsoft Teams-account en klik op Installeren bij Zoom-integratie.
Kies vervolgens Autoriseren.
Zie:
https://zoomappdocs.docs.stoplight.io/zoom-for-microsoft-teams
SimonV