Ondersteunt de Samsung Note N7000 4G internet?

Met het nieuwe aankomende 4G netwerk wil ik weten of deze telefoon daar geschikt voor is aangezien ik een andere telefoon wil. Ik kon het zelf niet vinden en vond de info onduidelijk

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja:
http://www.samsung.com/nl/consumer/mobile-phone/mobile-phones/mobile-phone/GT-N7000ZBAXEN

In de aangegeven specs staat te lezen:
3G: HSPA+ 21 Mbps / 4G LTE
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik dacht dat 4G wat anders was dan 4G LTE?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee. LTE is gewoon 4G. LTE is de naam van de techniek, en de term 4G gebruiken ze om aan te geven dat het de volgende stap is tov 3G.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Top dan weet ik dat ook weer. Jij weet niet toevallig ook een site waar je redelijk nieuwe telefoon met 4G voor spotprijsjes kunt vinden? ;)