hoe kan ik fotos van mijn iphone 4 op mijn laptop met windows 8 zetten?

lukt niet via usb kabel, door een te oude itunes versie

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
capthavoc
9 jaar geleden
kan je itunes niet updaten dan ?

Het beste antwoord

Via Dropbox, bijvoorbeeld. Of middels iCloud. Dat lijkt me een praktische oplossing als beide apparaten met internet verbonden zijn.

Je kunt ook een filemanager gebruiken als FileApp. PC en iPhone moeten zich dan in hetzelfde Wifi-netwerk bevinden. FileApp kun je vinden in de App Store. Ik vermoed dat de gratis versie voldoende is.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Verstuur het via je mail op je iphone, en open daarna daarna je mail op je laptop, dan kun je vanuit je mail op laptop binnenhalen en opslaan.

Succes
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Sluit je iphone met je oplader stekker aan je laptop en dan kan je al je fotos overzetten