restbestand foto's niet te verwijderen - Nokia N79

hallo

heb een N79 waarvan ik de foto's via usb heb overgezet naar de pc en via verkenner daarna de map heb verwijderd.

nu blijft er in het geheugen op de N79 de map foto's en Galerij nog steeds 37 foto's staan, echter deze zijn niet zichtbaar, allen een zwart blokje , wel met naam erbij. ik kan deze ook niet verwijderen, want dan zegt het apparaat :"Algemeen - Systeemfout !" wellicht omdat hij de bestanden niet kan lezen denk ik, maar hoe krijg ik deze gegevens alnog weg?

hier enkele screenshots als bijlage

via de verkenner en pc suite kan ik verder geen gegevens vinden die erop duiden om deze restbestanden weg te halen...

iemand een idee ??

alvast dank.

groet,
johan

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

je kan je toestel terugzetten naar fabrieksinstellingen, maar ik weet niet of je dat het waard vindt...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dankjewel, uiteindelijk geluktmet code *#7370#, dit is bij de nieuwere nokia de code om een hard reset te doen.alles terug naar nieuw.

Andere antwoorden (1)

Ik gebruik ook altijd de verkenner om de foto's over te zetten. Dat betekend ook dat ik de app op mijn toestel om de foto's te bekijken niet gebruik.
Ik gebruik hiervoor een andere app (op bestandsniveau).
PhotoBook van www.loneycatgames.com
Kost 10 euro.