Bezitters van een iPhone 3G doen er misschien beter aan nog even niet te upgraden naar het nieuwe iOS 4. Zowel bij Gizmodo als iPhoneclub komen berichten binnen dat de upgrade voor problemen zorgt. Daarnaast zou iOS 4 traag draaien en maar weinig nieuwe functionaliteit bieden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja, de op internet genoemde problemen kun je voorkomen door de installatie op de volgende manier te doen in itunes:
- synchroniseren
- backup maken
- herstellen van de iphone, dus niet upgraden. herstellen doet namelijk ook de upgrade. Minus de backup. Maar die heb je al gedaan.
- backup terugzetten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb de update gewoon gedaan maar niet via herstelfunctie. duurde bij mij ook erg lang.
inmiddels werkt het perfect. inderdaad weinig veranderingen voor de 3G, mapjes werkt erg goed en je hebt spellingscontrolen bij het typen maar dat is erg lastig als je in twee talen typt. veel apps deden het bij mij niet meer, maar de meeste hebben al een update gehad.