Tot hoelang kunnen klanten van KPN een claim indienen bij Mobiclaim?

Dit i.v.m. het onderstaande:
De Hoge Raad heeft op 13 juni 2014 en 12 februari 2016 een tweetal
arresten gewezen in antwoord op prejudiciële vragen over
telefoonabonnementen inclusief toestel (de “Arresten”). In de Arresten
heeft de Hoge Raad (sterk samengevat) bepaald dat een telecomaanbieder
die telecomdiensten en een telefoon tegen één gezamenlijke prijs
aanbieden waarbij de afnemer niet geïnformeerd wordt welke prijs zij
betaalt voor de telefoon en welke prijs voor de telecomdiensten, een
zogenaamde all-in prijs, in beginsel in strijd met de wet handelt (“All-In
Abonnementen”);

en kan men eventueel nog via een ander ingangspunt een claim indienen en zo ja, waar?

3 jaar geleden
1.6K
ronron1212
3 jaar geleden
Hoezo een claim?
joro
3 jaar geleden
Zie: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2001900
voor nadere info.

Antwoorden (1)

Tot wanneer dat kan staat niet vermeld, maar in elk geval kan dat op dit moment nog. Via de website van mobiclaim kun je eenvoudig het formulier invullen en dan wordt het in behandeling genomen. Dat geldt alleen voor abonnementen die zijn afgesloten tussen 2012 en 2017.
3 jaar geleden
joro
3 jaar geleden
@Inekez1, bedankt voor je reactie.
Mobiclaim lijkt mij niet zuiver heb ik pasgeleden geconstateerd, zie www.klacht.nl en facebook. Ze maken een vaststellingsovereenkomst, waarover de klant niet mag praten. Doet hij dat toch, dan moet hij 25.000,00 euro betalen!