Je gaat naar telefoon -> recent -> selecteerd de laatste oproep/of de oproep waarvan je het wil weten -> druk op i met een grijs rondje eromheen. Nu kun je alle info zien van deze oproep.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
popeye
4 jaar geleden
Dat is dus het hele probleem, dat is nergens te vinden. Helemaal niks te zien.
Amadea
4 jaar geleden
Om wat voor telefoontoestel gaat het dan?
popeye
4 jaar geleden
@Amadea het gaat om een kale versie van android 9, universeel dus.
LeonardN
4 jaar geleden
+Voor Samsungs werkt dit idd @popeye, ik zou zeggen dat dit voor kale Android ook zo ongeveer moet werken.
Wat krijg jij dan te zien als je bij "recent" een gebeld nummer aantikt?