Hoe kan ik goed GPS-signaal krijgen op mijn iPod Touch 4G?

Ik gebruik de app 'RunKeeper' op mijn iPod Touch 4g als ik ga hardlopen, maar de route die hij aangeeft is erg onexact. Daardoor klopt de afstand die ik heb afgelegd volgens de app ook helemaal niet. Is er een manier om dit te verbeteren?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

De iPod Touch 4G heeft geen GPS, wel WPS en dat is de afkorting voor Wi-Fi Positioning System. Door het 'detecteren' van wifi hotspots in jou buurt bepaalt hij de locatie, als er weinig of geen wifi verbindingen zijn is het moeilijk te bepalen waar jij bent. Als je een Android smartphone hebt kan je daar RunKeeper op installeren, die hebben namelijk wel een GPS.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Op mijn smartphone heb ik daar helaas niet genoeg geheugen voor, maar bedankt voor dit antwoord!