Met welk abbonement kan je met een iPhone in het buitenland internetten?

Ik ging laats in het buitenland internetten, een week lan ofzo, en toen had ik een hele hoge rekening!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Als je vaak in het buitenland bent en veel wilt Internetten, kunnje vaak beter ter plekke een prepaid simkaartje kopen in de plaatselijke belwinkels.
Je iPhone moet dan wel simlock vrij zijn, dit kun je laten doen bij de T-Mobile winkels kosten zijn als je 'm net hebt 120 euro maar dat loopt met 10 euro per maand af naar 0 in 12 maanden.
Als je maar af en toe even wilt internetten kun je op de iPhone ook de WiFi gebruiken, zoek dan een open WiFi verbinding, zoals o.a. Bij McDonalds en vele andere restaurants en hotels, dit is meestal gratis.
Je kan ook FON nemen dan kun je op heel veel plaatsen in de wereld via WiFi gratis op Internet, zie link;
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja dat is logisch,dat is roaming. Er is geen speciaal abonnement. Het enige is dat men je verbinding nu automatisch blokkeert als je €59,50 roaming (data) kosten heb.