Als ik gebeld wordt, dan hoort degene mij niet. Ik hoor degene wel. Waardoor komt dat?

Ik heb Samsung A5 2017

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
3.1K
MasterSword
4 jaar geleden
Herstart is je telefoon, lost misschien het probleem op.
paulus811
4 jaar geleden
lijkt op een defecte microfoon of een niet goed passend hoesje wat de microfoon afdekt.
gvrox
4 jaar geleden
En als jij naar iemand anders belt, dan gaat het wel goed ? Als je een filmpje maakt, wordt het geluid dan opgenomen ?
JAHCobus
4 jaar geleden
Neem contact op met je telefoonprovider. Er is waarschijnlijk iets mis in de centrale voor jouw nummer. of er is iets blijven hangen in een update.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Bedankt het is gelukt

Antwoorden (1)

Verschillende mogelijkheden, zoals:
- je microfoon staat uit
- je microfoon is defect
- er is een app die de zaak blokkeert. Schakel alle apps uit of bel in safe mode.
Hier nog wat reacties:
https://nl.ifixit.com/Answers/View/441592/When+I+make+a+call+they+can%27t+hear+me,+I+can+hear+them.
https://thedroidguy.com/2019/11/galaxy-s9-voice-calling-issue-callers-cant-hear-me-but-i-can-hear-them-when-on-speaker-mode-1084984
SimonV