Waarom geen bereik met mobiele telefoon op de bahamas?

Ik zit sinds gisteren op de bahamas maar kan niet met mijn mobiel bellen. Heb een nokia e51 (nederlands kpn)en een i phone(duits t-mobile). Weet iemand waarom niet?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.4K
Cryofiel
13 jaar geleden
Zijn je mobieltjes tri-band? GSM werkt in andere landen op andere frequenties dan bij ons.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
e51 is tri band en ik ga er van uit een i phone ook
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Koop een lokaal simmetje.

Het beste antwoord

Telecom netwerk operators in Bahama eilanden:

* The Bahamas Telecommunications Company Ltd

Ondersteuning roaming partner The Bahamas Telecommunications Company Ltd
KPN Mobile nee
Vodafone nee
T-Mobile nee
Telfort nee
Orange nee