Wat voor app icoon is dit?

(zie afbeelding) ik heb het niet geïnstalleerd. Ik kan het niet verwijderen en als er ik op druk staat er "app not found". Is dit een virus?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.7K
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Al mijn andere telefoons hebben dit niet en diegene die ik ken hebben dit ook niet. Waarom heb ik het dan wel?
Ritsuka
5 jaar geleden
Start je telefoon eens opnieuw op, is het dan weg?
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Dit is gewoon van android
natasz91
5 jaar geleden
Is geen virus. Dit is het Android icoontje. Hierdoor kan je telefoon functioneren op Android.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Je kan in instellingen een lijst van apps vinden. Zoek hem daarin op en kijk even wat het is. Als je het niet herkend en je kan het verwijderen. Verwijder het maar gewoon.

Antwoorden (1)

Dit icoon wordt gebruikt voor Androuid-nougat systeem scripts, zoals voor de invoer taal maar ook voor bijvoorbeeld zoek mijn samsung. U kunt als u in instellingen -> opslag -> apps meer van deze logo's zien met naam van de app.
Niks schadelijks, maar een slordige fout van Samsung.