Waarom krijgt een beller meteen voicemail als mobiel 7 edge op de kop ligt?

Ik heb een Samsung 7edge. Als mijn telefoon met de voorkant naar boven ligt gast deze gewoon over. Echter als ik mijn telefoon op de kop heb liggen met scherm naar beneden dan gaat deze na 1x overgaan meteen op de voicemail en krijgt de beller een sms. Geen idee waar deze sms vandaan komt....
Sms zegt sorry ik kan nu niet praten en bel u later terug.
Ik kan dit nergens vinden. Ook niet waarom de telefoon op voicemail slaat als de telefoon op de kop ligt. Scherm naar beneden.

Het zit niet in de voicemail instelling maar in de telefoon instelling.

Samsung 7 edge.

Picture for question
2.2K

Antwoorden (1)

Hoi Jolanda,

Het is inderdaad een telefoon instelling.
Je kunt.je telefoon zo instellen dat wanneer je hem omdraait of wanneer hij al omgedraaid ligt, hij op voicemail overgaat.
Dit kun je via instellingen ook weer veranderen. Ik dacht bij bereikbaarheid.
Zelf die sms is een extra functie die je aan of uit kunt zetten.
Succes!