Samsung zal de Galaxy S9 en S9 Plus presenteren tijdens een Unpacked evenement dat vlak voor het Mobile World Congress in Barcelona wordt gehouden. Dit evenement vindt plaats op 25 februari.

Volgens sommige geruchten zal de Galaxy S9 al snel na de lancering daadwerkelijk leverbaar zijn: vanaf half maart. Of het de Zuid-Koreanen daadwerkelijk lukt om het toestel zo snel na onthulling in grote aantallen wereldwijd te leveren weten we dan pas. Hou er rekening mee dat het toestel uiteindelijk niet overal tegelijk goed leverbaar zal zijn.