Welke instellingen voor uitgaande mail op mobiel?

Ik ben al maanden bezig met de email op mijn telefoon. Ik heb een @zonnet adres en gebruik de SMTP van mijn provider Ziggo. Ik heb een mobiel abonnement van KPN en buiten de wifi om werkt de mail dus niet. Heb al wel een oplossing gezien middels de smtp van Gmail maar de mail word dan verzonden vanaf mijn gmail account en dat wil ik niet.

Hoe kun je de mail overal laten versturen via de email app in de (android) telefoon?

Antwoorden (1)

Om uitgaande mail te versturen vanaf je mobiel, heb je de juiste instellingen nodig. Deze instellingen verschillen per provider. Neem contact op met je provider om de juiste instellingen te krijgen.
Bronnen:
een maand geleden