Hoe verwijder je de lockscreen- pincode van een Samsung galaxy s3 zonder je foto's kwijt te raken?

Ik heb heel haastig mijn pincode van mijn Samsung galaxy s3 veranderd en weet de code dus niet meer ( heel dom dus ). Ik wil wel graag mijn foto's behouden want die zijn wel belangrijk voor mij. En de wifi staat uit dus hij kan niet met Find my mobile van Samsung ontgrendelt worden.

Toegevoegd na 1 uur:
IK heb geen sd-kaart waar mijn foto's op staan dus ze staan op de samsung galaxy s3 zelf

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Als je via de usb kabel je foto's nou op een pc/laptop zet dan kan je als uiterste red middel alsnog een hard-reset doen.

Ik weet even niet zeker of je bestanden kan overzetten als de telefoon nog gelocked is.

Toegevoegd na 6 minuten:
Ik zie mijn idee nergens op internet terug komen dus ik ben bang dat het niet mogelijk is. Overal heeft men het over je google account gebruiken en dergelijke maar ik neem aan dat je zover al was.

Dan heeft nog één iemand het erover om een enorme omweg te nemen dus ik heb geen idee of dit ook daadwerkelijk zin heeft. (zie bron)

Misschien eens langsgaan bij de winkel? (van je provider)

Anders zit er echt niks anders op dan een hard-reset.