Met welke mobiele telefoon (of app) kun je een telefoontje handsfree aannemen?

Het is voor een ouder iemand?

Toegevoegd na 9 minuten:
Geen loordoppen of headfone.
De bedoeling is dat het mobieltje in de oplader blijft staan en gesprekken automatsch worden aangenomen.

Toegevoegd na 11 minuten:
Ik zou willen dat het werkt met whatsapp video.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Hier bestaan i.i.g. voor Androids apps voor en waarschijnlijk voor de iPhone ook.
De ervaringen met deze apps verschillen nogal van gebruiker tot gebruiker. Dat heeft o.a. te maken met de versie van het besturingssysteem. Volgens mij kun je het beste een smartphone kopen en dan kijken welke app het best werkt. Ik snap dat je het liefst van tevoren wil weten welke app met welk model telefoon werkt, maar het is in de praktijk erg lastig om daar achter te komen zonder het uit te proberen. Mijn eigen ervaring is dat het vrijwel altijd lukt om functionaliteit aan de praat te krijgen als de hardware van een telefoon deze ondersteunt.

Antwoorden (2)

Je hebt tegenwoordig van die ''Oortjes'' met microfoontje die je kan koppelen met je mobiele telefoon. hiermee kun je heel gemakkelijke alles nog doen met je handen.

Misschien ben je hierna opzoek?
Bluethoot oortje (google)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Zodra IOS 11 Uit is kan dit op een iPhone. Dit geld ook voor voip gesprekken zoals Whatsapp. Zie bron voor meer info ( in Engels).