Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat gebeurt er als je wordt gebeld in het buitenland en je hebt niet genoeg beltegoed om de oproep te ontvangen?

Wat krijgt de beller te horen?

Toegevoegd na 7 minuten:
(buiten europa)

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Dat hangt van je contract af. Bij sommige providers is een negatief saldo mogelijk. Je kunt dan gewoon gebeld worden. Bij andere providers wordt je bereik geblokkeerd, tot je weer beltegoed hebt. Meestal word je van tevoren ingelicht als je (bijna) aan je plafond zit. Als je niet bereikbaar bent, dan krijgt de beller zoiets te horen als 'Deze telefoon is momenteel niet bereikbaar'.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik kan niet in de min staan. Dus als ik het goed begrijp komt er dan een melding van niet bereikbaar, ook als de telefoon aanstaat? En ook geen gemiste oproep?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Of je een gemiste oproep krijgt, hangt van de provider af. Het kan zijn dat noodoproepen nog wel doorkomen. Dus voor de zekerheid zou ik het even vragen bij je provider.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding