Hoe krijg ik mijn instagram account terug?

Ik kon niet meer inloggen en nu ik mijn account opzoek in de zoekbalk (de beschrijving klopt nog) zie ik dat mijn gebruikersnaam is gewijzigd, als ik inlog met deze naam en mijn oude wachtwoord lukt dat niet, mijn wachtwoord is dus om gewijzigd. Als ik op wachtwoord vergeten druk stuurt hij een mail naar: 'b******y@m***.ru' een onbekend Russisch adres.

Ik ga er dus vanuit dat mijn account gehackt is, alleen geeft instagram geen oplossing in de help pagina en zijn ze niet te bereiken. Dus weet iemand een oplossing?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Antwoorden (1)

Om je Instagram account terug te krijgen, moet je contact opnemen met Instagram via hun Helpcentrum. Volg de stappen om je account te herstellen. Als je geen toegang hebt tot je e-mailadres of telefoonnummer, kun je contact opnemen met Instagram via hun contactformulier.
Bronnen:
een maand geleden