Is een screenprotector voor de huawei p10 lite nodig?

Ik heb nu een paar weken de huawei p10 lite. Ik weet niet zeker of ik een screenprotector moet kopen.

Komen er snel krassrn op zonder screenprotector als ik er niets bij doe on mijn zak?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (2)

Ik heb zelf de huawei p9 lite, en naar mijn ervaring is het echt wel nodig ik heb m pas een aantal maanden en er zitten nu al 4/5 krassen op terwijl ik er niks geks mee doe
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Een screenprotector is altijd handig. Ook al ga je zuinig om met je telefoon, vaak komen er toch krassen op het scherm. Bijvoorbeeld bij het in je zak stoppen van je telefoon. Een screenprotector kan nooit kwaad en zijn vaaak niet heel duur

Toegevoegd na 1 minuut:
Ald je je telefoon in je zak doet, gaat hij vaak wel aam tegen metalen dingetjes die bij je broek horen of iets anders.