hoe kan ik foto's overzetten van telefoon gaat telefoon?

ik heb een nieuwe telefoon. ik heb de simkaart al omgezet alleen nu wilde ik de foto's via mijn gmail overzetten via dropbox naar mijn andere telefoon. alleen mijn oude telefoon reageert niet meer op het verbinden van mijn computer. heeft iemand nu een ander idee? zou dat heel erg waarderen als dei het met mij wilt delen hoe ik dat moet doen.

groet, michelle

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
4.1K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
heb je al dropbox op je nieuwe telefoon gezet volgens mij haalt hij dan je foto,s op

Antwoorden (1)

Je zegt dat je de bestanden eerst via gmail en dan vervolgens via dropbox wilt versturen naar je computer.

Als je het via dropbox doet maakt het niet uit of je pc of telefoon met elkaar reageren.
Eerst moet je dropbox op beide apparaten instaleren.
Beide hoeven alleen verbinding te hebben met dropbox, als je bestanden naar je dropbox sleept dan synchroniseert je telefoon ze op je dropbox, moet je wel verbonden zijn met wi-fi. Het zou misschien kunnen dat je opslag van dropbox vol is, je kunt dan alsnog bestanden in dropbox zetten maar dan synchroniseren ze niet.

Heeft de oplader van je telefoon een aparte usb kabel?
Daarmee kun je heel makkelijk je telefoon aansluiten op de computer.
Dan kan je via je computer de bestanden ophalen die je wenst uit je telefoon.

Als je telefoon dan niet reageert dan is er nog een methode.
Als je oude telefoon een sd-card poort heeft, dan kun je een sd-card in je telefoon zetten. Vanuit je telefoon kan je bestanden op de sd-card zetten.
De meeste computers hebben een ingang voor sd-card adapters.
Je kunt de sd-card in de sd-card adapter doen, vervolgens kan je die adapter in je computer, camera, etc. schuiven.
Als de sd-card adapter nou eenmaal is herkend kan je de foto's vanaf je computer ophalen zoals je dat bij een USB doet.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Zelf gebruik ik alleen dropbox, google drive alleen als ik moet samenwerken met anderen.
Maar dan moet je wel wat foto's (rond de 600) hebben om die 2Gb grens te overschrijden. Maar inderdaad, goed vermeld, was google drive bijna vergeten voor als je veel opslag nodig hebt.