Waar kan je een One Plus One kopen?

Ik wil graag de One Plus One kopen maar kan het nergens vinden behalve 2e hands

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
"maar kan het nergens vinden behalve 2e hands"
Maar One plus One is toch ook twee(de hands)?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dus ik kan hem nergens nieuw kopen?
Pieter2011
7 jaar geleden
Zie http://www.dx.com/nl/p/oneplus-one-quad-core-android-4-3-wcdma-bar-phone-w-5-5-fhd-3gb-ram-64gb-rom-wi-fi-gps-852334331?tc=EUR&gclid=CMmuhZzC_9ECFe4Q0wodBJAEJg#.WJqLA3_rM70 Geen idee of de webshop betrouwbaar is...
bamibal
7 jaar geleden
Het is al een oud model. Ze zitten inmiddels op de Oneplus 3T.
Pieter2011
7 jaar geleden
Klopt! Die zijn prima verkrijgbaar.

Antwoorden (1)

Op we officiële website van OnePlus staat dat het product 'Out of Stock' is.
In de Pricewatch van Tweakers staat: "Er zijn geen actuele prijzen bekend van dit product. De laatst bekende laagste prijs was € 399,90 op woensdag 28 september 2016."

Dit allen zegt mij dat het product niet meer nieuw geleverd wordt.