Kan je een iPhone 3GS simlock vrij kopen?

Dus wanneer je een iPhone koopt, kun je dan thuis je eigen sim kaart erin stoppen? En werkt alles dan gewoon normaal?
De achterkant schijnt toch ook niet open te kunnen? Of zou je dan je sim kaart ergens anders in moeten stoppen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Een Iphone heeft een 'laatje' aan de zijkant waar je de simkaart moet instoppen.
Ze zijn her en der simlockvrij te koop. Als je het officieel wilt doen en niet zo veel geld wilt uitgeven, moet je er eentje in België kopen, daar zijn ze in de winkel simlockvrij te koop.
Maar Apple zorgt ervoor dat ze schaars blijven, dus even van te voren bellen naar een winkel is wel zo slim.
AWM