Hoe kun je de Blackberry 9780 toestel opnieuw starten?

ZONDER HET RODE KNOPJE INGEDRUKT TE HOUDEN EN ZONDER DE BATERIJ ERUIT TE HALEN // Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Wachten tot de batterij leeg is, daarna in de oplader doen en weer aanzetten.

Beetje raar dat je hem wel opnieuw wil opstarten maar daarna alle mogelijkheden die de fabrikant er netjes voor geeft wil uitsluiten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn apps te vinden die je bb een reset kunnen geven. Zoals QuickLaunch. Maar ook speciale apps voor alleen dat doel.

Maar een software matige reset is lang niet altijd zo effectief als een 'battery pull'.