Hoe lang gaat een 2de hands iPhone 6 mee?

Hallo, ik heb vandaag een 2de hands iPhone 6 gekocht bij cex, een b catogorie omdat er krassen op de achterkant zitten. Voor de rest doet hij het tot nu toe gewoon goed. Nu is mijn vraag: Hoe lang gaat een 2de hands iPhone 6 mee?

Alvast bedankt

Gr, Rick

Toegevoegd na 2 uur:
Net achter gekomen dat hij tikjes geeft bij het drukken van het scherm. Hoort dat bij de telefoon?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (2)

Zeker 1 jaar.. bedoel je de touchscreen reactie als je tikt?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ja, daar lijkt het wel op
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Kun je gewoon in de instellingen uitzetten
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Hoe moet je dan dan doen :) @maxis735
paulus811
7 jaar geleden
Dat kan bij een 6 helemaal niet, dat scherm klikt of trilt niet.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
https://youtu.be/Ra2_uR1_Ejs Dit is een wat ik bedoel
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Onder instellingen, geluiden, toetsenbord klik
Zoals bij elk apparaat kun je spreken over een technische levensduur. Hoe lang gaat een apparaat mee? Bij Apple zeggen ze dat een Iphone zo'n 3 jaar meegaat mits je er zuinig mee omgaat. Bij een 2e hands apparaat is het dus moeilijk te zeggen hoe de vorige eigenaar er mee omgegaan is. Daarnaast is die 3 jaar geen vaste waarde voor elke telefoon. Door waterschade en stoot- of valschade gaan ook veel telefoons voortijdig stuk.