Ik kan mijn iphone 4 niet jailbreaken omdat ik een te nieuwe versie heb , wat nu?

Weet jij het antwoord?

/2500

Rustig wachten tot er wel een jailbreak beschikbaar is

Je kan wachten op een nieuwe versie om te jailbreaken, tot zolang ben je overgeleverd aan het fijne Apple concern dat zo lekker alle leuke mogelijkheden onmogelijk of duur maakt. Gefeliciteerd! Toegevoegd na 2 minuten: Hieronder nog een leerzaam filmpje over iPhone 4. ;-)))

Bronnen:
http://www.youtube.com/watch?v=FL7yD-0pqZg

Niet jailbreaken en wachten tot de nieuwe versie (vermoedelijk iOS 4.3.4) kan worden gejailbreakt.

Mischien kan je nog downgraden naar een vorige versie en anders moet je gewoon even wachten op een nieuwere versie van jailbreak

Heb je dan 4.3.4?

Je kan downgrade als je je shsh blobs heb opgeslagen en anders moet je waarschijnlijk wachten op iOS 5 want de kans dat ze 4.3.4 gaan jailbreaken is heel klein.

De jailbreak moet gewoon kunnen want alles is al gejailbreakt zelfs 5.0 via redsn0w

Je moet wachten tot er een jailbreak komt voor de iOS die je hebt. BELANGRIJK: Upgrade je iOS niet naar een nieuwere versie als dit gevraagd word in iTunes!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100