Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (8)

Rustig wachten tot er wel een jailbreak beschikbaar is
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
daar wacht ik al 7 maanden op..
Je kan wachten op een nieuwe versie om te jailbreaken, tot zolang ben je overgeleverd aan het fijne Apple concern dat zo lekker alle leuke mogelijkheden onmogelijk of duur maakt.
Gefeliciteerd!

Toegevoegd na 2 minuten:
Hieronder nog een leerzaam filmpje over iPhone 4. ;-)))
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hatelijk filmpje irritant xD, i dont care..... i dont care....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad, ook mijn antwoord was al enigszins sarcastisch.
Ik begrijp waarlijk niet waarom mensen een apparaat kopen dat kennelijk niet aan hun wensen voldoet omdat ze het daarna direct willen wijzigen met jailbreak.
Koop dan gelijk een product dat aan je eisen voldoet en loop niet achter de mode aan.
Niet jailbreaken en wachten tot de nieuwe versie (vermoedelijk iOS 4.3.4) kan worden gejailbreakt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mischien kan je nog downgraden naar een vorige versie en anders moet je gewoon even wachten op een nieuwere versie van jailbreak
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je dan 4.3.4?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan downgrade als je je shsh blobs heb opgeslagen en anders moet je waarschijnlijk wachten op iOS 5 want de kans dat ze 4.3.4 gaan jailbreaken is heel klein.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De jailbreak moet gewoon kunnen want alles is al gejailbreakt zelfs 5.0 via redsn0w
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet wachten tot er een jailbreak komt voor de iOS die je hebt.
BELANGRIJK: Upgrade je iOS niet naar een nieuwere versie als dit gevraagd word in iTunes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding