Hoe krijg ik m'n iPod 5 terug op de huidige datum?

mijn iPod is enkele dagen geleden geflipt, na het uitvallen (batterij leeg) en terug opstarten kwam hij op 1 januari 1970. Spontaan want ik heb al gezien op internet dat dit ook met opzet gedaan wordt, waardoor hij vastloopt.
Ik heb echter geen idee hoe ik hem terug goed krijg, alles werkt zoals het hoort, en ik mis ook geen andere zaken of zo, alleen de datum en uur kloppen niet. Ik heb geen tools om hem open te vijzen, dus dat is denk ik dan geen optie.
Groet en bedankt voor je antwoord,
Pascale

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Antwoorden (1)

Gewoon naar Algemeern -> datum en tijd -> en dan stel automatisch in aanvinken?