Hoe kan ik mij aanmelden bij whatsapp op een nokia lumia 800?

Ik heb een Nokia Lumia 800 gekregen en wil me hier aanmelden op whatsapp. Daar krijg ik de volgende melding:

Kan niet registreren met dit telefoonnummer. U kunt zich enkel registreren met het telefoonnummer dat de laatste keer is gebruikt voor Whatsapp op deze telefoon.

Heeft iemand hier een oplossing voor?
Is er een oplossing voor?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dat kan niet. De goeie ouwe Nokia Lumia 800 draait op Windowsphone 7,5 en Whatsapp wordt niet meer ondersteunt. Moet je minimaal 8.0 voor hebben.