hoe kan ik iemand opsporen via mobiel nummer hij heeft een oude nokia gsm geen.smartphone?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
2.3K
Ozewiezewozewiezewallakristallix
7 jaar geleden
De eenvoudigste methode is gewoon dat nummer te bellen en te vragen waar die persoon is. Maar blijkbaar kan/wil je dat niet. Toch kan in die reden een opening liggen waarmee we je kunnen helpen.
Kun je aangeven wat de reden is dat het op de 'geheimzinnige' manier moet ?

Antwoorden (3)

Ik denk het niet. Een Nokia is niet ondersteund bij de kwaliteit van een smartphone, en kan daarom denk ik niet worden opgespoort. Tenzij je naar de politie gaat, die na kan trekken hoelaat de persoon heeft gebeld, kun je zelf niks doen
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
criseyde
7 jaar geleden
En de politie gaat dat niet voor jou doen, dat mogen ze niet.
Ozewiezewozewiezewallakristallix
7 jaar geleden
@criseyde Da's iets te kort door de bocht ! Er kunnen omstandigheden zijn waarbij de politie wél bevoegd is. Denk aan vermissingen, ontvoeringen of (vermoeden van) andere misdrijven. Maar, 'Gewoon zomaar' is inderdaad niet voldoende reden.
Je kan het telefoonnummer googlen en dan vind je misschien een website waarop van deze persoon meer gegevens zijn vermeld dan alleen zijn mobiele telefoonnummer, bijvoorbeeld een eigen pagina op Facebook of LinkedIn, of een website van een vereniging waar hij (bestuurs)lid van is.
7 jaar geleden
Opbellen en vragen "waar ben je?"