Voor de Iphone 5 wat is de langste oplader in meters?

10 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedoel je de lengte van het snoertje?
Je kan ook gewoon een verlengsnoer gebruiken en daar de oplader insteken.
paulus811
10 jaar geleden
Vorige week op de zaterdagmarkt in Rotterdam zag ik snoertjes van 3 meter. 5 euro en in diverse kleuren.

Het beste antwoord

De langste oplader voor de Iphone 5 is 3 meter in Nederland. Maar je kan natuurlijk ook nog usb verlengers erbij aansluiten zodat ze nog langer zijn.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
je hebt een link gegeven waar je niets aan heb, die link die je gestuurd heb is een oplader voor de Iphone 4/4s , die oplader op je link past er niet in

Andere antwoorden (1)

Ik heb hier een oplader uit een Afghaans winkeltje van 2 meter.
Ik heb hem nog niet langer gezien
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat was dan een klein winkeltje ;-)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
:D