hoe kan ik op een GP electronic 7" tablet (ontvangen bij een HNAstudie) een afdruk van het scherm maken ?

zoals dat op een apple kan door de home- en uitknop tegelijk in te drukken.

7 jaar geleden

Antwoorden (1)

Om een afdruk van het scherm te maken op een GP electronic 7" tablet, druk je tegelijkertijd op de knoppen Volume Up en Power. Als je deze knoppen tegelijkertijd ingedrukt houdt, verschijnt er een schermafbeelding.
Bronnen:
5 maanden geleden