Hoe kan ik mail van outlook synchroniseren met mijn samsung galaxy tablet?

Mijn mailverkeer gaat grotendeels via outlook 2010. Ik wil deze mail ook op mijn samsung galaxytab 2 ontvangen. Hoe doe ik dat?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (2)

Outlook is een programma die mail van een bepaald adres ophaalt. Email van je provider, Hotmail etc. Daarvan moet je de goede gegevens hebben, inkomende server, uitgaande server etc. Wanneer je die (samen met je inloggegevens) invoert in een mail-app op je tablet moet het kloppen. succes ;)
11 jaar geleden
Het beste kan je hier voor het "IMAP" protocol gebruiken.
Op deze manier blijft de email op de server staan, en kan je ook je email bekijken en beantwoorden via een tablet/mobiel.
Hier voor dien je op je computer/laptop in outlook in te stellen dat outlook ook verbinding maakt via IMAP.