bestaat de mogelijkheid om foto's van je mobiel op een usb-stick te zetten zonder ze eerst op je computer te zetten , dus dmv een verloop stekker ?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
58.3K
dudemeister
7 jaar geleden
Ja die bestaan maar dat is redelijk ouderwets
Makkelijker is om de foto's op te slaan op Flickr.
Bij de juiste instellingen worden alle foto's die je maakt via wifi geüpload naar de site, kun je ze daarna van je telefoon gooien.

Antwoorden (3)

Ja, dat kan met een USB-OTG-kabel, maar niet iedere telefoon ondersteunt dat.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Zijn in de winkels adaptertjes voor te koop dat je een USB via de oplaadingang aan je telefoon kan koppelen mits je telefoon dit ondersteund
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Er zijn speciale USB sticks te koop met aan één kant een USB 3.0 aansluiting en aan de andere kant een Micro-USB aansluiting voor je Android (Samsung, etc.).
Bijvoorbeeld de Sandisk Ultra Dual 32GB: https://tweakers.net/pricewatch/439764/sandisk-ultra-dual-(android)-32gb-zwart.html
Je Android smartphone moet wel OTG ondersteunen, dat doen de meeste moderne telefoons, maar check het op de website van Sandisk: http://kb.sandisk.com/app/detect. Of als je smartphone er niet tussen staat de website van je smartphone.

..en voor de iOS (iPhone) smartphone met een lightning aansluiting (en aan de andere kant een USB 3.0) heb je bijvoorbeeld de Lexar Jumpdrive M20i 32GB: https://tweakers.net/pricewatch/479749/lexar-jumpdrive-m20i-32gb-wit.html