Waarom hoor ik geen geluid op mijn iphone?

Als ik muziek wil horen op de iphone van mijn vrouw hoor ik niks. Als ik een filmpje op Youtube afspeel ook niet. Volgens haar zie je normaal gesproken een volume knop tijdens het afspelen, maar die is er nu niet. Als ik zelf een filmpje opneem en afspeel hoor ik ook niks.
Hoe kan dat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
44.1K
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Het kan aan verschillende reden liggen: hier vind je een stappeplan om alle twijfels weg te halen https://www.gsmerz4u.nl/blog/geluid-iphone-doet-het-niet.html

Het beste antwoord

Als de volume balk weg. kan het zijn (als u er een heeft) dat de Iphone tijdens het spelen uit een docking station gehaald is. hierdoor is de iphone in de war geraakt. ik zal als ik u was de Iphone resetten. dit doet u door de home button en de lock knop beiden ingedrukt te houden tot er een balk boven in beeld komt met 'zet uit' slide de rode pijl naar rechts en de Iphone gaat uit. wanneer u de Iphone weer aangezet word door op de lock knop te drukken en deze ongeveer 5 seconde ingedrukt te houd. als het goed ik is nu de Iphone gereset. Mocht het probleem niet verholpen zijn, kunt u met de aankoopbon naar het Icentre. Deze kunnen u verder helpen. Bent u de aankoopbon kwijt? geen probleem zij kunnen door middel van het serie nummer de bon ook digitaal tevoorschijn halen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Het geluid voor notificaties en overige audio is gescheiden als standaard. Misschien staat je notificaties geluid wel aan, maar je overige geluid uit. Speel eens een muziekje of videotje af en druk dan op de knop volume omhoog om te zien of je dan geluid krijgt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan doet ie ook niks.
Laat het nakijken bij de winkel waar je het hebt gekocht
Het is niet normaal dat dat gebeurd het hoort gewoon te werken!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voordat je de hele boel gaat resetten, kun je nog checken of de volumebegrenzing aan staat.
Ga naar instellingen --> muziek--> volumebegrenzing en zorg dat deze op 'uit' staat.