Ja hoor dat is best mogelijk.
Dan heb bel je gewoon prepaid, bijvoorbeeld bij T - Mobile.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ja, voor het volledige bedrag en uiteraard dan niet bij een telecommaatschappij maar meestal via internet. Pas wel op voor oplichting of nep apparatuur!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja in België gewoon legaal te koop. Het is daar namelijk verboden om een telefoon aan een verplicht abonnement te koppelen.
paulus811
13 jaar geleden
in belgie kan je een iphone 3g 8gb voor ongeveer 500 euro kopen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tuurlijk, zelfs op marktplaats alleen of je er wat aan hebt zonder abbonement is weer een ander verhaal. Tegenwoordig komen die telefoons uit om een abb. aan te schaffen Suc6
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In België kan je hem het goedkoopste halen.
De 3G 8GB is 475€
De 3GS 16GB 575€