Kan je een programma downloaden op je iPhone, waardoor je Pokémon kan downloaden?

Op andere touchmobiels van bijv samsung kan je wel Pokemon downloaden. Stel dat deze manier niet kan, is er een andere mogelijkheid om pokemon op mn iphone te krijgen? Ik heb de methode van web browser met die pinguin al geprobeerd, beviel me niet zo! Ik wil mn iPhone hiervoor niet jailbreaken!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Pokémon kan je echt alleen op je iphone installeren als je hem gejialbreakt hebt. Ik heb zelf ook een iphone maar ik vind het het niet waard om hem te jailbreaken. Op een android kan het wel. Zolang er geen Pokémon app in de appstore is zul je hem moeten jailbreaken.