Welke app kun je het best gebruiken voor offline muziek luisteren?

Welke app heeft veel nummers ter beschikking, is makkelijk in gebruik, is gratis en kun je ook afspeellijsten mee maken?
Ps: spotify app ben ik niet tevreden mee

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
android ( let op geen app ): http://www.computeridee.nl/workshop/hoe-zet-je-muziek-op-je-android-smartphone/ apple: (ook geen app ):
bekijk de bron Bronnen:
- http://www.personalcomputercare.nl/computervragen/smartphone-tablet/muziek-downloaden-en-op-iphone-zetten.htm

Antwoorden (2)

Je kan Apple Music proberen.
Verkrijgbaar in de Google Play Store, en voorgeïnstalleerd op Apple apparaten na iOS 9.2

Toegevoegd na 1 minuut:
Apple Music is 3 maanden gratis, daarna €9,99 per maand.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Je kan deezer gebruiken, maar die app is na een maand niet meer gratis. Als je dan een nieuw account aanmaakt kan je hem gewoon weer een maand gebruiken. Om de muziek offline te luisteren moet je hem wel eerst online hebben gedownload.