Bestaat er een app voor de tablet die automatisch de cookies wist als je op die app klikt?

Zo niet, waarom dan niet? Niemand is blij met cookies voor zover ik weet.

7 jaar geleden
1.3K
Ritsuka
7 jaar geleden
als je geen cookies hebt, kun je niet inloggen op deze website, of op de site van je bank. Je kunt dan ook geen aankopen doen in een webshop. Je hebt dus wel cookies nodig.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Mensen zijn ook een soort onnodig bang gemaakt voor cookies. Uiteindelijk kunnen de meeste geen kwaad, en zijn de meeste verrekte handig voor het onthouden van wachtwoorden en instellingen.
zondag
7 jaar geleden
Je hebt gelijk MrTomaat. De media zitten ons digibeten steeds op te fokken en wij weten niet wat wel of niet relevant is.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Je zou de incognito modus van chrome kunnen gebruiken. Gooit automatisch cookies weg als je het tabblad sluit.

Het beste antwoord

Cookies worden opgeslagen door je browser. Vaak kan je in de instellingen van je browser de geschiedenis verwijderen als je de browser sluit en hierbij ook de cookies verwijderen. Afhangende van welke browser je gebruikt zijn er ook plugins voor te krijgen die automatisch alle cookies verwijderen, bijvoorbeeld Chrome heeft zulke plugins.

Cookies worden overigens op veel manieren gebruikt, ook om ervoor te zorgen dat je makkelijker kan inloggen op de sites waar je vaak komt, en soms worden ook instellingen die je opgeslagen hebt op bepaalde websites in cookies opgeslagen. Er bestaan ook tracking cookies, dat zijn diegene waar jij het vooral over hebt.