Wat is een goede app op Android om je vriendin op de voet te volgen en andersom?

Mag betaald zijn.

Toegevoegd na 14 minuten:
Zij gaat altijd in het donker met de scooter naar huis, kan ik haar in de gaten houden. Dus geen wantrouwen :p

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lol. Klinkt wel verdacht. Als zij geen toestemming geeft is dat illegaal. Just sayin' :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wt*
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij vertrouwd de een de ander niet....
-Schat.... Waar was je ???
*Bij ria...
-weet je dat heel zeker?? Want je telefoon zat bij piet op de bank.... Hahaha
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zij gaat altijd in het donker met de scooter naar huis, kan ik haar in de gaten houden. Dus geen wantrouwen :p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je echt zo bezorgd bent en claimed geen wantrouwen te hebben tegen over haar, waarom haal je haar dan niet op?...............

Antwoorden (4)

Google maps. allebij persoon toevoegen en je heb GPS. Er zit soms wel iets vertraging in.
12 jaar geleden
Google maps heeft een functie dat heet "Latitude"
Als je je vrienden daar op uitnodigt en ze geven toestemming kun je ze op de voet volgen.

Wel kunnen ze hun locatie ook handmatig ergens anders instellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Frimu2
12 jaar geleden
+ voor de Latitude.
Ik heb geen idee of het werkt, maar op Android Market kun je GPS Phone Tracker (Lite) downloaden. Zie link hieronder. De betaalde versie kost € 2,23. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Skype dan onderweg. Moet zij em wel vastmaken anders is t link