Is een HTC One X telefoon zonder simkaart automatisch gereset ?

Ik heb een HTC One X telefoon met vodafone abonnement, inmiddels heb ik de simkaart eruit gehaald voor een in een ander nieuwe telefoon hoe zit het nu met de HTC One X telefoon als hier een andere simkaart in wordt gestopt zijn nog "oude" gegevens van de vorige simkaart terug te vinden of kan de HTC One X gewoon verkocht worden hoe zit dit wie weet dat ?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Alleen sommige berichten en sommige contacten kunnen op de simkaart staat.

Antwoorden (1)

Nee, als je simkaart eruit haalt blijven er nog steed diverse "prive" gegevens staan op de telefoon.
Google ff naar hoe reset ik dit model telefoon en doe dat voor verkoop.