Kan je bij t-mobile onbeperkt internet voor €5 per maand en kan je dan voor bellen/smsen prepaid gebruiken?

Ik wil namelijk onbeperkt internet maar voor sms en bellen prepaid. Kan dat? En zoja hoe kan je voor onbeperkt internet echt gewoon onbeperkt internet of is het supersloom?
Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

Je kunt bij T-mobile prepaid kiezen voor een extra internetbundel. Deze kosten 9,95 per maand voor 350 MB. of 14,95 voor 1 GB. Onbeperkt is dus niet mogelijk.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Op deze link:
http://www.t-mobile.nl/voordeelbundels/onbeperkt-internet
Staat dat je wel onbeperkt internet voor €5 per maand kan hebben. Maar wat ik me dus af vraag is hoe het dan werkt met bellen en smsen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Deze bundel is alleen geldig i.c.m. een Smart Plus, Smart Plus Sim Only, iSmart of iSmart Sim Only abonnement. Je betaalt daar dus al een vast bedrag per maand + €5 extra voor onbeperkt internet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
O zo! Bedankt!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Geen dank. Onbeperkt internet voor €5 zonder abbo is helaas te mooi om waar te zijn. ;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Om nog even terug te komen op het verhaal. Ik heb een paar vrienden gesproken en 1 had dit abbo:
10 euro per maand beltegoed
10 euro per maand voor onbeperkt internet. Dus hij betaald €20
Ja dat kan alleen staat het niet op hun site
met een blackberry simkaart(werkt ook in andere telefoons) moet je ff 10 euro erop zette dan internetten het gaat er langzaam vanaf maar als de 10 euro eraf is dan kan je de rest van de maand onbeperkt interetten
Doe ik ook en werkt perfect

Toegevoegd na 12 minuten:
En die simkaart kan je verkleinen tot een micro sim