Wat is dit voor vlek of gloed op mijn Ipad Air 2 scherm?

Ik merk laatste tijd onlangs als ik films of series kijk op mijn ipad air 2 ( die ik een jaar heb) dat er als wat donker op mn beeld is, ik rare rode gloed/vlek zie midden in het scherm, kijk foto! Weet iemand wat dit is??

Op de foto is het scherm heel grijzig en zie je de vlek heel duidelijk. Echter met blote oog is het scherm veel donkerder en kan je maar net de vlek zien. Maar toch hoop dat iemand me kan helpen!

Toegevoegd na 20 uur:
Edit: ik heb gedaan wat er in reactie wat vernoemd, helaas heeft dit geennut gehad en blijft het er nog zitten!!

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
6K

Het beste antwoord

Die vlek komt door het beetje huidvet dat je vingers afgeven bij het swipen. Gebruik wat scherm schoonmaak spray en je kunt hem wegpoetsen. Alleen hiervoor gemaakte scherm spray gebruiken want anders zou een te agressief ander schoonmaakmiddel krassen etc kunnen maken. Moet je bij elke computer winkel kunnen krijgen voor een paar Euro.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Nooit geweten.. Maar heel erg bedankt!
Ivana
8 jaar geleden
Spuit de spray op een doekje, niet rechtstreeks op het scherm. Het beste is hiervoor een brillendoekje te gebruiken
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Oke bedankt, het lijkt trouwens wel onder mn scherm te zitten dus
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Helaas heb het geprobeerd , het heeft niet gewerkt..
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dan zou het mogelijk vocht in je scherm kunnen zijn. Dat is slecht nieuws want dat krijg je er waarschijnlijk niet uit. Probeer het scherm eens een tijdje in de buurt van een lauwwarme radiator oid te zetten en kijk dan of de vlek kleiner wordt. Ik heb zo een telefoon nog eens kunnen redden. Overigens geen schermfolie op je ipad die je kunt vervangen ?

Andere antwoorden (1)

dan heeft u waarschijnlijk ooit teveel druk op het scherm gezet; op gaan zitten, te hard op het scherm drukken enz. daar kan het scherm niet tegen en de kans is groot dat deze vlek er voor altijd blijft zitten...
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dat is raar , dat is dus nooit gebeurd, apple zelf wist het ook niet, benlangs store geweest vandaag heb gewoon nieuw toestel in ruil gekregen.