Waarom is Whatsapp ineens zo groot?

Whatsapp neemt op mijn telefoon (Motorola Moto E eerste generatie) steeds meer ruimte in. Ik weet niet waar het vandaan komt. Nu wil ik weten hoe ik van dit probleem af kom.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.6K
Ritsuka
8 jaar geleden
Gooi eens de mappen leeg met afbeeldingen en filmpjes van whatsapp
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@Ritsuka Dat heb ik al gedaan...

Antwoorden (1)

WhatsApp slaat je chatgesprekken, spraak, afbeeldingen en video's niet op in een server, maar lokaal op je smartphone. Hierdoor neemt WhatsApp steeds meer ruimte in beslag op je telefoon naarmate je het meer gebruikt.

Nou slaat WhatsApp tegenwoordig wel data op, op een server zodat je een back-up hebt, maar het wordt ook gewoon op je toestel opgeslagen. Wil je ruimte vrijmaken, dan doe je er dus goed aan om in de map WhatsApp je afbeeldingen, video's etc te verwijderen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dit doe ik al en de groei is te veel om alleen tekst te zijn.