Als ik mijn samsungjet verbind met een wifi netwerk, gebruikt die dan automatisch dat netwerk ipv gprs bij het internetten?

Want als ik wifi als mijn standaard profiel kies en die is niet beschikbaar als ik ergens anders ben moet ik telkens wisselen van profiel dat lijkt me ook niet de bedoeling?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (2)

De software van je telefoon kiest het signaal dat beschikbaar is en het sterkste signaal uit zijn. Kan dus best zijn dat je telefoon draait op GPRS terwijl WIFI nabij is
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
K ken de samsung jet verder niet zo goed maar ik weet wel dat in mijn geval tmobile liever heeft dat je op je eigen wifi zit dan hun umts (3G) of gprs of hsdpa netwerk en wifi is ook nog een sneller.