Welke instellingen op mijn telefoon zijn het zuinigst voor de accu?

Ik ga binnenkort op fietsvakantie en heb geen stroom mee, behalve een powerbank.
Ik wil wel bereikbaar zijn met bellen en sms verder niets.
Wat kan ik allemaal uitzetten/instellen om stroom te besparen. (smartphone)

2 jaar geleden
1.1K
fremar
2 jaar geleden
10 tips om te besparen op je mobiele batterij:
https://www.mobiel.nl/nieuws/tips-besparen-mobiele-batterij
Amadea
2 jaar geleden
Er bestaan tegenwoordig ook zonne-energie opladers. Kan je tijdens het fietsen overdag gratis stroom mee opsparen.

Antwoorden (1)

Je kan de functie 'Niet storen' gebruiken en deze aanpassen naar wens. Dan krijg je alleen meldingen binnen waarvan jij dat wilt. Ook is er een batterijbesparende functie op je telefoon. Op de meeste telefoons te vinden als 'energiebesparingsmodus'. Die brengt bepaalde apps weer in sluimerstand.