Hoe open ik een geblokkeerde iPod met mijn 4 cijfer code?

Mijn iPod is geblokkeerd voor 23.821.618 minuten(45jaar)
Ik weet mijn code nog, hoe kom ik op mijn iPod?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1K

Antwoorden (1)

Dat gaat niet meer lukken, je moet de iPod herstellen met iTunes:
1. Sluit de iPod aan op je Mac of PC.
2. Open iTunes.
3. Kies voor je iPod.
4. Kies voor herstel.
5. Accepteer de voorwaarden en wacht totdat iOS gedownload is en de iPod word dan automatisch hersteld.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Nee ik wacht liever 45 jaar.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Wat is dat nou voor een reactie?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik vind het een logische reactie, als je doet wat @kees52 beschrijft, kun je wel je iPod weer gebruiken, maar je bestanden enzovoorts worden verwijderd.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Je kan de iPod niet openen zonder alles te verwijderen
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik wacht 45. In die jaren komt er een manier dat ik dat ding alles uit kan halen. Ik gebruik het toch niet het is een ouwe ding, ik wacht 45 jaar. Dit is geen antwoord man dit is gewoon al mijn bestanden laten verwijderen hou iemand anders voor de gek troller(@kees52) Mijn reactie is heel normaal ik wil toch niet alles verwijderen ik ben ook zo slim om dat ding te Herstellen.